Livrare si retur

Livrare

Costul de transport este inclus in pretul comenzii (indiferent de valoarea acesteia) pe tot teritoriul Romaniei.

Livrarea se face in 24 de ore de la expediere in orase, sau maxim 48h in alte localitati.

Comenzile plasate pana la ora 17:00 sunt expediate in aceeasi zi, dupa aceasta ora se vor expedia in urmatoarea zi lucratoare.

In cazul returului, al carui cost de transport cade in sarcina clientului, se va adauga costul transportului inspre client care va fi scazut din valoarea rambursata in cont.

Expedierea se face cel tarziu in ziua urmatoare dupa plasarea comenzii, insa vom face tot posibilul sa expediem in aceeasi zi.

GLS nu livreaza in weekend, va rugam sa tineti cont de acest lucru in cazul in care plasati comanda la finalul saptamanii.

Va oferim posibilitatea de a plasa o comanda cu plata in avans si pentru marimi care nu sunt in stoc, cu un termen de livrare intre 15-30 de zile. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.

Ne puteti solicita informatii in acest sens inainte de a plasa o comanda.

Retur

Cel mai important, va rugam sa ne transmiteti un email pe retur@andoni.ro cu urmatoarele informatii (este necesar sa ne anuntati in scris prin email in primele 14 zile de la primirea coletului de intentia de a returna, apelul telefonic NU va fi luat in considerare):

-numele pe care s-a facut comanda.

-contul pentru rambursarea banilor.

-Nume produs (cum apare pe site) si pret.

-Nr AWB si nume curier (al expedierii returului inspre Andoni)

-Motivul returului (nu este obligatoriu dar este foarte util pentru noi)

Este necesar sa ne trimiteti coletul prin curier (Fan Courier, Urgent Cargus) costul transportului fiind in sarcina dumneavoastra. Va rugam nu trimiteti colete cu plata la destinatar sau cu ramburs, deoarece nu vor fi preluate!

Motive pentru care procesul de retur poate sa devina NUL sau din suma rambursata sa fie scazuta o compensatie pentru rezolvarea problemei daca este posibil:

  1. - Produs purtat, fara eticheta si ambalaj original.
  2. - Produs parfumat, cu urme de deodorant, machiaj, crema de pantofi, etc (situatii intalnite)
  3. - Produs deteriorat datorita IMPACHETARII NECORESPUNZATOARE (tull zgariat de paiete, margele/paiete rupte, etc).
  4. - Produs murdarit, cu mirosuri neplacute, etc din cauza impachetarii necorespunzatoare pe parcursul transportului.

_________________________________________________________________________________________________________________

Conform legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a returna bunurile comandate fara necesitatea de a specifica motivul in termen de 14 zile de la data livrarii. Solicitarea de retur se face prin email catre adresa office@andoni.ro. Formularul de Retur este disponibil aici insa completarea acestuia nu este necesara.

Va rugam sa tineti cont de modul de impachetare al produsului incat sa ajunga la noi in aceeasi stare in care a fost livrat.

Va rugam nu trimiteti produse purtate, parfumate, cu urme de machiaj deoarece procesul de retur devine NUL sau in cel mai bun caz din valoarea rambursata se va scadea costul unei curatari profesionale a rochiei.

Bunurile returnate trebuie să fie intacte și să nu prezinte semne de uzură. În caz de returnare a bunului deteriorat sau care poartă semne de uzură ce depășesc limitele gestionării obișnuite(produse de procesul de masurare/inspectare a bunului) procesul de retur devine nul. Vanzatorul poate percepe de la Cumpărător o compensație care să acopere costul deteriorării sau uzurii bunului, valoare care va fi dedusa din pretul ulterior de vanzare.
De asemenea va putem schimba produsul daca marimea nu este cea potrivita, costul transportului revenind in sarcina dumneavoastra.

Intrebari frecvente

1. Sunt produsele la fel ca si in poze?

Ca sa oferim exemple concrete din experienta de pana acum: Daca vei poza in cadrul evenimentului, cu lumina buna sau lumina naturala, cu un fotograf profesionist, din unghiul potrivit, cel mai probabil vei fi foarte multumita de rezultat si vei spune ca rochiile sunt 100% ca si in poze. Daca vei poza intr-o camera intunecoasa, cu umbre, seara, cu telefonul, cu un fundal de aceeasi nuanta (sau chiar mai rau, vei poza rochia pe umeras) in cazul aceasta NU, nu va arata ca si in poze. Este un aspect de care te rugam sa tii cont si atunci cand ne soliciti o poza reala si iti setezi asteptarile, poza va fi facuta cu telefonul fara conditii ideale.

2. Cum plasez comanda? Cum stiu ce modele/marimi sunt in stoc?

Daca in categorie apare poza produsului inseamna ca produsul este in stoc. Marimile disponibile sunt cele care au buton de comanda in pagina de produs. Pentru a plasa comanda pasii sunt urmatorii: Click pe marimea dorita->Se afiseaza butonul Cumpara->Vezi Detalii Cos->Introducere date client(livrare)->Optiuni Plata(Card online sau Ramburs)->Confirmare

3. Cat dureaza livrarea? Cu ce firma de curierat?

Toate rochiile care au disponibil buton de marime, sunt in stoc.
In cazul in care comanda este plasata in timpul saptamanii pana la maxim ora 17:00 vei primi coletul in ziua urmatoare, in cazul comenzilor plasate seara vom expedia coletele in ziua urmatoare si vor fi livrate in ziua a doua. In cazuri exceptionale firmele de curierat intarzie 1-2 zile livrarea insa foarte rar si de obicei in perioada sarbatorilor. Curierul cu care lucram este GLS insa la cerere putem folosi si Fan sau Urgent (totusi recomandam GLS din toate punctele de vedere).

4. Pot rezerva produsul pentru achizitia la o data ulterioara?

Poti plasa comanda pentru a nu rata produsul si in rubrica "Lasa un mesaj" la plasarea comenzii te rugam sa mentionezi cand doresti livrarea. Expedierea poate fi in MAXIM a 5-a zi lucratoare de la plasarea comenzii. De exemplu, o comanda plasata vineri sau in weekend poate fi expediata maxim vinerea urmatoare.

5. Cum procedez daca marimea nu este potrivita? Pot sa fac retur?

In pagina fiecarui produs am atasat un tabel cu masuri exacte (bust/talie/sold/lungime) pe care te incurajam sa il verifici, in 99% din cazuri coincide. Multe dintre modele au rezerva de material pe laterale interior(daca este mentionat acest lucru sub tabel) si sunt usor de marit cu pana la 5-6 cm pentru un coroitor cu experienta iar unele materiale sunt elastice. Daca nu esti sigura in privinta marimii, merita sa ne pui o intrebare pe Facebook, Messenger, e-mail, Whatsapp 0725ROCHII(762444), sau la telefon la acelasi numar.
Da, gasesti politica de retur in partea de jos a site-ului. Singurul lucru pe care il vei pierde este costul transportului, iar perioada pana vom vira banutii depinde de cat de repede primim produsul inapoi. Putem face viramentul in minim 3 zile(de cele mai multe ori), si in maxim 30 de zile.

6. Pot comanda un produs (o marime) care nu este in stoc?

Da, daca timpul pana la eveniment iti permite, deoarece livrarea dureaza aproximativ 30 de zile. Daca intamplator comanda este plasata chiar inainte sa plasam noi comanda de marfa, e posibil sa ajunga si in 20 de zile. Te rugam sa ne contactezi pentru detalii.
Important de mentionat este ca pentru comenzi speciale (modele care nu sunt in stoc, marimi personalizate) vom crea un produs individual pe site pentru care este necesara plata online in avans. Daca doresti o marime intre XS-2XL care nu este in stoc, intreaba-ne si putem rezerva produsul daca e pe urmatoarea noastra livrare lunara.

7. Cum aflu costul transportului daca doresc livrarea intr-o locatie fara acoperire a curierului?

Nu mai exista acest caz, GLS livreaza oriunde pe teritoriul Romaniei fara costuri suplimentare (posibil in 48h in loc de 24h)

8. Ce fac daca am o inaltime sub/peste medie?

Intr-adevar sunt cateva linii generale de compatibilitate intre tipuri de corp si modele de rochie, un articol interesant poti citi AICI
Un exemplu concret ar fi ca rochiile tip sirena se potrivesc cel mai bine celor cu inaltime peste 1.70.
Totusi, 99% din modele sunt foarte usor de scurtat la croitor insa te rugam sa tii cont de proportii, unde se vor aseza talia/soldurile daca e o rochie stramta.

9. Pot primi coletul in afara tarii?

Da, oriunde in interiorul UE. Te rugam sa tii cont de faptul ca nu este posibila plata in sistem ramburs, vom putea onora doar comenzile achitate online. In momentul cand introduceti o adresa de livrare din afara tarii se va adauga la costul comenzii un cost suplimentar (intre 30 si 105 ron in functie de destinatie). De asemenea nu veti avea disponibila optiunea de plata ramburs, doar plata online.

10. Pot plati cu cardul de cumparaturi? Este sigur(securizat)?

Da, se poate plati cu orice card Visa/Mastercard. Procesatorul de plati folosit este Netopia MobilPay, unul dintre cei mai cunoscuti si utilizati in Romania. Datele tale sunt procesate securizat si NU avem acces la ele, MobilPay proceseaza plata si o deconteaza catre noi.

11. Pot gasi marimi mari? (peste 3XL)

90% dintre modelele de pe site pot fi personalizate cu orice marime pe comanda. NU si design-ul, modelele sunt standard. Te rugam sa citesti punctul 6.

12. Am un magazin de profil, pot comanda en-gros?

Da, insa este o discutie mai ampla, va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa b2b@andoni.ro.